مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-24اقتصادي

ابلاغ اعتبارات 3 درصد نفت به استان ها در روزهای آینده


رییس امور استان ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در روزهای آینده تخصیص اعتبارات 3 درصد نفت به استان ها و به ویژه استان خوزستان ابلاغ خواهد شد؛ - ایسنا/خوزستان رییس امور استان ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در روزهای آینده تخصیص اعتبارات 3 درصد نفت به استان ها و به ویژه استان خوزستان ابلاغ خواهد شد؛ در بحث اعتبارات ارزش افزوده که تاکنون 30 درصد محقق شده است نیز به زودی تخصیص جدیدی محقق خواهد شد.

علیرضا نعمتی امروز (6 اسفندماه) به صورت ویدئوکنفرانس در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1400 اعتبارات 3 درصد نفت، 8 هزار و 100 میلیارد تومان است و شاهد رشد خوبی در این زمینه هستیم و رقم خوبی نیز در این خصوص برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیشترین اعتبارات عمرانی استانی را برای استان خوزستان داریم و امیدواریم این اعتبارات در سال آینده به خوبی به استان خوزستان تخصیص یابد.

رییس امور استان ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: در روزهای آینده تخصیص اعتبارات 3 درصد نفت به استان ها و به ویژه استان خوزستان ابلاغ خواهد شد؛ در بحث اعتبارات ارزش افزوده که تاکنون 30 درصد محقق شده است نیز به زودی تخصیص جدیدی محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبارات 3 درصد نفت به استان ها در روزهای آینده

ابلاغ اعتبارات 3 درصد نفت به استان ها در روزهای آینده