مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-24سياسي

ولایت امام علی(ع) مهم ترین موعظه قرآن کریم است


مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد به تشریح ابعاد شخصیتی امام علی(ع) پرداخت و گفت: ولایت امام علی(ع) مهم ترین موعظه قرآن کریم به مردم است.

- بجنورد- مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد به تشریح ابعاد شخصیتی امام علی(ع) پرداخت و گفت: ولایت امام علی(ع) مهم ترین موعظه قرآن کریم به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نعمت الله آزموده صبح چهار شنبه در درس اخلاق حوزه علمیه خراسان شمالی با گرامیداشت فرا رسیدن میلاد امام علی (ع)، اظهار کرد: بسیاری از فضایل حضرت امیرالمؤمنین (ع) گفته نشده و یا اگر گفته شده در قالب سرّ و پوشیده گفته شده است؛ مثل آیات قرآن که سراسر، فضایل حضرت امیر هستند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد ادامه داد: طبق برخی تفاسیر قرآن هم سراسر فضایل امیرالمؤمنین است و اسامی حضرت در قرآن ذکر شده و بزرگانی این اسامی حضرت را جمع کرده اند.

وی افزود: ولایت امام علی(ع) مهم ترین موعظه قرآن کریم به مردم است.

حجت الاسلام آزموده تصریح کرد: یکی از اسامی امیرالمؤمنین (ع) در آیات قرآن این است که ایشان من عنده علم الکتاب بوده لذا همه حقایق قرآن در محضر امیرالمؤمنین (ع) حاضر بوده که این ارتباط امیرالمؤمنین (ع) با قرآن را آشکارتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت امام علی(ع) مهم ترین موعظه قرآن کریم است

ولایت امام علی(ع) مهم ترین موعظه قرآن کریم است