مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-24سياسي

اعضای ستاد انتخابات 1400 در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند


استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور ابلاغ های جداگانه، اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی با صدور ابلاغ های جداگانه، اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را معرفی کرد.

بر اساس ابلاغ صادر شده از سوی استاندار، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رییس ستاد انتخابات استان و سیدسعید صالحی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

بر اساس ابلاغ دیگری از سوی استاندار، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان معرفی شده است.

  همچنین افشین نیرومند مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان، محمدکاظم محمدی مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات 1400 در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

اعضای ستاد انتخابات 1400 در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند