مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-24سياسي

زیرساخت های برگزاری انتخابات در همدان مهیاست/ 24 فرایند الکترونیکی است


معاون سیاسی _ امنیتی استاندار همدان گفت: از 25 فرایند انتخابات 24 فرایند الکترونیکی است و مشکلی در زیرساخت های همدان برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

- مصطفی آزادبخت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ثبت نام انتخابات شورای شهر از 20 اسفندماه و شوراهای اسلامی روستاها 16 فروردین 1400 به مدت هفت روز آغاز می شود اظهار کرد: در این دوره از انتخابات هم مردم مانند دوره های قبل با مشارکت حداکثری باعث فروپاشی نقشه های هفتگی دریافت می شود و دوره آموزشی همکاران نیز در حال برگزاری است.

آزادبخت با اشاره به اینکه در 32 شهر ثبت نام شورای اسلامی شهر و در 26 بخش ثبت نام از داوطلبان روستاها صورت می گیرد خاطرنشان کرد: در 27 شهر استان شورای اسلامی پنج نفره تشکیل می شود زیرا تا 50 هزار نفر جمعیت دارند.

وی با بیان اینکه در چهار شهر ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد که بین 50 تا 200 هزار نفر جمعیت دارند شورای اسلامی هفت نفره تشکیل می شود افزود: در همدان که جزو شهرهای با 500 هزار تا یک میلیون نفر جمعیت است، شورای اسلامی 11 نفره تشکیل می شود.

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار همدان در ادامه از برگزاری الکترونیکی 24 فرایند از 25 فرایند انتخابات خبر داد و گفت: 25 فرایند (انتخابات تمام الکترونیک – اخذ رای الکترونیک) در کلانشهرها به استثناء شهر تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های برگزاری انتخابات در همدان مهیاست/ 24 فرایند الکترونیکی است

زیرساخت های برگزاری انتخابات در همدان مهیاست/ 24 فرایند الکترونیکی است