مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-24سياسي

دشمن با سیاه نمایی دنبال دور کردن مردم از نظام است


یک پیشکسوت عرصه جهاد با بیان اینکه در مشکلات نباید تنها دیگران را مقصر بدانیم گفت: دشمنان، ایران اسلامی را با سیاه نمایی ها هدف قرار دادند تا مردم از نظام فاصله بگیرند که باید مراقب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ایثارگران منطقه 7 عملیات انتقال گاز استان همدان با بیان اینکه شهدا بشریت را بیدار کردند اظهار کرد: ولایت پایه و اساس دین اسلام و عامل سعادت بشریت است که شهدا به معنای واقعی کلمه ولایتمدار بودند.

وی با بیان اینکه جایگاه بزرگ ولایت همچنان در جامعه مغفول است و حتی گاهی مورد کینه و بغض برخی قرار می گیرد، گفت: باید بدانیم فلسفه اصلی تاریخ، دین، انبیا و اولیای الهی، کتب الهی و اسلام ناب تنها مسئله ولایت است.

این پیشکسوت عرصه جهاد با بیان اینکه ولایت پذیری بشر را به سعادت واقعی می رساند، افزود: خوش به سعادت آن هایی که بر مدار ولایت حرکت می کنند و هیچ اولویتی غیر از این مهم ندارند.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب با استفاده از دموکراسی دنبال اهداف خود است گفت: البته ترامپ به طور کامل درون این دموکراسی زشت را به دنیا نشان داد زیرا دموکراسی آنها بر اساس حکومت زر و زور و تزویر و ظلم بر بشریت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با سیاه نمایی دنبال دور کردن مردم از نظام است

دشمن با سیاه نمایی دنبال دور کردن مردم از نظام است