مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-24اقتصادي

جذابیت ورود معادن به بازار سرمایه برای سرمایه گذاران


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن اشاره به تعاملات خوب صورت گرفته با سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد که امکان ورود معادن به بازار سرمایه در قالب شرکت های سهامی عام پروژه یا صندوق های جسورانه اکتشاف و بهره برداری فراهم شده است.

- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن اشاره به تعاملات خوب صورت گرفته با سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد که امکان ورود معادن به بازار سرمایه در قالب شرکت های سهامی عام پروژه یا صندوق های جسورانه اکتشاف و بهره برداری فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه بهره گیری معادن از ظرفیت بازار سرمایه با حضور معاونان وزارت صمت و رییس سازمان بورس برگزار شد و طی آن روند ورود معادن، تشکیل شرکت سهامی عام پروژه معدنی و استفاده از ابزارهای بازار سرمایه جهت جذب سرمایه های مردمی در جهت سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی را مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی -معاون طرح و برنامه این سازمان- اظهار کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی و موضوعی معادن کشور این امکان وجود دارد که این معادن به صورت منطقه ای و استانی یا با توجه به ذخایر معادن که از نوع فلزی- آهنی یا غیرآهنی هستند، دسته بندی شده و با تشکیل هیات موسسین از فعالان معتبر بخش معدن و صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت ورود معادن به بازار سرمایه برای سرمایه گذاران

جذابیت ورود معادن به بازار سرمایه برای سرمایه گذاران