مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-24سياسي

آغاز پویش «ایران مهربان»/پوشش تمام «ایتام بدون حامی» تا سا ل آینده


رییس کمیته امداد از آغاز رسمی پویش ایران مهربان همزمان با ولادت حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح، تا سال آینده هیچ یتیم نیازمند بدون حامی در کشور نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در مراسم (ع) که ملقب به ابوالایتام هستند، ادامه دارد.

رییس کمیته امداد به توفیقات طرح اکرام ایتام در حمایت از فرزندان نیازمند کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مردم در طرح اکرام ایتام غوغا کردند و خیرانی در کشور داریم که بیش از 90 هزار یتیم را تحت حمایت مادی و معنوی خود دارند.

  بختیاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مردمی شدن امدادرسانی در کمیته امداد تاکید دارند، اظهار کرد: باید از ظرفیت مردم و تجربه طرح اکرام برای گسترش حمایت ها از ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.

وی گفت: در قرآن کریم 21 آیه در مورد ایتام آمده است و می دانیم که اشک یتیم عرش خدا را به لرزه می اندازد.

  رییس کمیته امداد با اشاره به مذاکرات کمیته امداد با معاون اول رییس جمهور، اضافه کرد: دبیرخانه طرح ایران مهربان در استانداری های سراسر کشور تشکیل شده است.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی رسانه ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و افزود: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه ها به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «ایران مهربان»/پوشش تمام «ایتام بدون حامی» تا سا ل آینده

آغاز پویش «ایران مهربان»/پوشش تمام «ایتام بدون حامی» تا سا ل آینده