مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-24اقتصادي

عرضه اولیه مجازی در بورس تهران انجام شد/ کشف قیمت 12420 ریالی هر سهم اپال


تعداد 1 میلیارد و چهارصد میلیون سهم معادل 7 درصد از سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال امروز در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس اوراق بهادار تهران ، امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 تعداد 1 میلیارد و چهارصد میلیون سهم معادل 7 درصد از سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس به عنوان پانصد وهفتاد و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش استخراج کانه های فلزی  گروه و طبقه استخراج کانه های فلزی آهنی در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد اپال به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه شد.

براساس این گزارش، تعداد 1 میلیارد و 120میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و تعداد 280 میلیون سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ 09 / 12 / 1399 به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ 6 اسفند ماه، اختصاص خواهد یافت .

جمعا معادل 7 درصد از سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد (اپال) به قیمت هر سهم 12420 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران (عضو هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی (فیاس))، تعداد شرکت های فعال در بورس به 369 شرکت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه مجازی در بورس تهران انجام شد/ کشف قیمت 12420 ریالی هر سهم اپال

عرضه اولیه مجازی در بورس تهران انجام شد/ کشف قیمت 12420 ریالی هر سهم اپال