مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-24اقتصادي

خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی در بابل


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به افزایش فعالیت دانشگاه با شیوع کرونا گفت: در یک سال جاری بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مصطفی قاسم زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات دانشگاه در یک سال جاری، اظهار کرد: افزایش دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان ها و تانکر اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله روحانی از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین افزایش دستگاه ونتیلاتور ، بای پپ و غیره به ارزش 30 میلیارد تومان را داشتیم.

قاسم زاده تصریح کرد: بخشی از تجهیزات با ارز دولتی و از هیات امنای ارزی و بخشی دیگر از با هزینه معمولی از شرکت های مورد تایید تهیه شد، از محل کمک های مردمی نیز تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز به ارزش 7 میلیارد تومان تهیه شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: همچنین خرید پنج دستگاه ونتیلاتور که ارزش هر یک از این دستگاه ها 600 میلیون بود توسط خانواده زنده یاد گل افشانی خریداری و تحویل بیمارستان ها شد.

این مسؤول تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته اقدامات نصب دستگاه پیشرفته ام آر آی در بیمارستان شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال انجام شده است و به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی در بابل

خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی در بابل