مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-24اقتصادي

بهره مندی از بندر چابهار با هدف توسعه صادرات تولیدات معدنی شرق کشور


در مکاتبه استانداران منطقه 5 کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر بهره مندی از ظرفیت های بندر چابهار با هدف توسعه صادرات تولیدات معدنی شرق کشور تاکید شد.

- ایسنا/خراسان شمالی در مکاتبه استانداران منطقه 5 کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر بهره مندی از ظرفیت های بندر چابهار با هدف توسعه صادرات تولیدات معدنی شرق کشور تاکید شد.

محمدعلی شجاعی با اشاره به مکاتبه استانداران منطقه پنج کشور با وزیر صمت، افزود: استان های شرق کشور از تنوع و ظرفیت های فراوانی در رمینه ذخایر معدنی برخوردار هستند و تولیدات معدنی این استان ها علاوه بر تامین نیاز داخل کشور می تواند به سایر کشورها صادر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، وی وضعیت عوارض صادراتی مواد معدنی را موجب نگرانی سرمایه گذاران این عرصه به ویژه در استان های شرقی کشور دانست و گفت: این موضوع می تواند منجر به از دست دادن بازارهای هدف صادراتی و سرمایه گذاری در این حوزه شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه در این مکاتبه بر بهره مندی از ظرفیت های بندر چابهار برای توسعه صادرات و کمک به رشد و توسعه فعالیت های معدنی کشور تاکید شده است، تصریح کرد: بندر چابهار می تواند به عنوان قطب صادرات تولیدات معدنی شرق کشور مطرح و در کاهش هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از بندر چابهار با هدف توسعه صادرات تولیدات معدنی شرق کشور

بهره مندی از بندر چابهار با هدف توسعه صادرات تولیدات معدنی شرق کشور