مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-24اقتصادي

اولین محموله ریل ملی مترو تحویل شرکت بهره برداری متروی تهران شد


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تحویل 250 تن ریل ملی مترو برای اولین بار در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) سال جهش تولید نامگذاری شده است، بوده و رسیدن به خودکفایی برای تأمین نیاز قطعی صنعت حمل و نقل ریلی درون شهری است که خوشبختانه در روزهای پایانی سال در بخش ریل محقق شد.

نوبخت افزود: بعد از دو دهه بهره برداری از مترو در آستانه بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه که شانزدهم اسفندماه نود و نه است در تلاش هستیم برای تأمین و نگهداری سامانه حمل و نقل عمومی مترو همانند پل ارتباطی با حوزه های دانشگاهی، صنعت و بازار حمل و نقل ریلی شهری عمل شود تا از وابستگی به دیگر کشورها برای تأمین قطعات کاسته شود.

وی با اشاره به قرارداد شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای تأمین 800 تن ریل مترو که مطابق آن 5500 تن از این ریل ها مخصوص خطوط درون شهری گفت: امروز 250 تن ریل Uic60 که برای خط برون شهری قابل استفاده می باشد، تحویل این شرکت داده شد و طبق اعلام شرکت ذوب آهن بخشی از ریل های Uic54 خطوط درون شهری که برای اولین بار در ایران ساخته شده نیز تا پایان سال تحویل شرکت می شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از پله برقی ها، ترمزهای قطار، تجهیزات آن و… در شرکت بهره برداری متروی تهران بومی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله ریل ملی مترو تحویل شرکت بهره برداری متروی تهران شد

اولین محموله ریل ملی مترو تحویل شرکت بهره برداری متروی تهران شد