مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-24اقتصادي

2212 هکتار اراضی آذربایجان غربی رفع تصرف شد/معرفی دادستان ارومیه


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از رفع تصرف یک هزار و 103 هکتار اراضی ملی و اعاده یک هزار و 109 هکتار اراضی زراعی در استان طی سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای هر چه بهتر اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی با نظارت دستگاه قضایی حاصل شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی عنوان کرد: دستگاه قضایی با تمام توان از واحدهای تولیدی که دچار مشکل شده و از تولید باز ایستاده اند حمایت می کند، چرا که معتقد است مشکلات به وجود آمده نباید باعث متوقف شدن چرخه تولید شود در این راستا می توان با ارائه راه حل های عملی و قانونی بدون اینکه وقفه ای در کار واحدهای تولیدی مشکل دار به وجود آید، مشکلات آنها را مرتفع کرد.

گروسی افزود: سند تحول قضایی از افتخارات بزرگ دستگاه قضایی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و دارای محورهای عملیاتی متعدد که با علم و عمل همراه است و تمامی کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی استان اهتمام جدی و کاملی در جهت پیاده سازی این سند مترقی دارند.

وی ادامه داد: بخشی از اجرای سند مربوط به بقیه دستگاه ها خصوصاً دولت و سایر سازمان ها و نهادها است که ارتباط بسیار مناسب در این زمینه برقرار شده و امیدواریم این سند در استان به نحو مطلوب اجرا شود تا مردم از برکات این سند تحولی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2212 هکتار اراضی آذربایجان غربی رفع تصرف شد/معرفی دادستان ارومیه

2212 هکتار اراضی آذربایجان غربی رفع تصرف شد/معرفی دادستان ارومیه