مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-24اقتصادي

قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار برای مصرف کننده 20 هزار و400تومان است، گفت: بایستی در بازار نرخ مصوب مرغ یعنی همین 20هزار و400تومان رعایت شود و نباید مرغ با قیمت های بیشتر فروخته شود.

- رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد: سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار به منظور جلوگیری از گرانفروشی و سو استفاده قطعه بندی کردن مرغ را ممنوع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار برای مصرف کننده 20 هزار و400تومان است، گفت: بایستی در بازار نرخ مصوب مرغ یعنی همین 20هزار و400تومان رعایت شود و نباید مرغ با قیمت های بیشتر فروخته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرغ تنظیم بازاری به صورت عمده با نرخ 19 هزار و400 تومان در میدان بهمن عرضه می شود و واحد های فروش مرغ نیز باید از آن مرغ تهیه کنند و مرغ آزاد کشتار، توزیع و فروخته نشود.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اضافه کرد: فروش مرغ بیش از نرخ مصوب مشمول جریمه بازرسان اصناف و تعزیرات خواهد شد.

یوسف خانی در پاسخ به اینکه گفته می شود برخی واحد ها برای فروش مرغ بیش از نرخ مصوب اقدام به قطعه بندی آن می کنند و آیا نظارتی بر این واحد ها صورت می گیرد یا خیر، گفت: قطعه بندی کردن مرغ راه گریزی برای گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است

قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است