مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-24سياسي

«کمان 22» اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است


پهپاد «کمان 22» اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است و قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بسیار بالا و بیشتر از 24 ساعت و برد 3000 کیلومتر را دارد.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پهپاد کمان 22 اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است و قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بسیار بالا و بیشتر از 24 ساعت و برد 3000 کیلومتر را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مراحل پایانی پروژه کمان 22،گفت: این هواپیمای بدون سرنشین مجهز به محموله های رزمی، اپتیکی و جنگالی است و بر اساس مطالبات عملیاتی نیروی هوایی طراحی شده و در مراحل پایانی تولید قرار دارد.

وی افزود: پهپاد کمان 22 اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است و قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بسیار بالا و بیشتر از 24 ساعت و برد 3000 کیلومتر را دارد که توانایی شناسایی، مراقبت و جمع آوری اطلاعات و عکس برداری از اهداف دوردست را دارد و با حمل انواع مهمات هوشمند توان رزمی بالایی به این نیرو خواهد بخشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکیدکرد: امروز در ساخت انواع هواپیماهای بدون سرنشین اعم از رزمی، شناسایی و جنگالی با ماموریت های متعدد به پختگی کامل رسیده ایم و به فناوری هایی دست پیدا کرده ایم که می توانیم براساس نیاز نیرو انواع پهپاد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمان 22» اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است

«کمان 22» اولین پهپاد پهن پیکر رزمی کشور است