مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-24پزشكي

اختلال در پردازش حسی چه عوارضی دارد؟


حس عمقی نیز در مورد عضلات و مفاصل و تاندوم ها است و حس چشم، از طریق این سه حس آن چیزی که به مغز می رود و ورودی آنها وقتی به کورتکس مغز می رود آن تفسیری که می شود حس تعادلی ماست که می توانیم کاری را انجام دهیم.

- یک پزشک متخصص به طرح موضوع جدیدی با عنوان اختلال در پردازش حسی و عوارض ناشی از این اختلال پرداخت.

حسین نجف پور با اشاره به اینکه تعادل جزء حس های ضروری در بدن است، عنوان کرد: در واقع حس های ما هشت گانه است نه پنج گانه و حس عمقی، حس تعادل و حس اینتروسپتیو هم طبق تحقیقات به حس های ما اضافه شده است، ولی بیش از این حس ها وجود دارد تا سیستم بدن ما را کنترل کند و در دهه آینده دو، سه حس دیگر نیز کشف خواهد شد.

این پزشک متخصص در خصوص حس تعادل گفت: در گوش میانی حسی داریم که وقتی بچه متولد می شود، اگر آن حس طبیعی باشد بچه مراحل زندگی، تعادل حرکتی، نخوردن به در و دیوار، فعالیت های فیزیکی شدید را درست انجام می دهد، اما همین که افراد با جابجایی های سر، سرگیجه می گیرند خطری است که در حال شدت گرفتن است و در واقع شروع بیماری از خیلی وقت پیش بوده و الان خودش را نشان داده و این مشکل به دلیل اختلال در حس تعادل است.

وی در ادامه توضیح داد: حس عمقی نیز در مورد عضلات و مفاصل و تاندوم ها است و حس چشم، از طریق این سه حس آن چیزی که به مغز می رود و ورودی آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در پردازش حسی چه عوارضی دارد؟

اختلال در پردازش حسی چه عوارضی دارد؟