مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-24اقتصادي

واردات نهاده های دامی توسط خود تشکل ها انجام شود


معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت:این سازمان بارها از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرده که به تشکل های بخش کشاورزی کد معاملاتی و امکان واردات مستقیم نهاده های دامی داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی، مرتضی معتمد معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: تشکل های گاوداران، مرغداران، پروار بندان و مرغداران تخمگذار شرکت بازرگانی برای خود ایجاد کرده اند که فعایت های بازرگانی آنها به صورت یکنواخت انجام شود.

وی افزود: این شرکت برای خود سازمان تعاون روستایی نیست و ساختار مستقل از این سازمان دارد و ما تنها مسئولیت نظارت بر آنها را برعهده داریم.

معتمد گفت: تولید کنندگان بخش کشاورزی خود این تشکل بازرگانی را ایجاد کرده اند و این تشکل مسئولیت دارد که نهاده های مورد نیاز تولید کنندگان را به صورت مستقیم تأمین کند و از طرفی محصولات تولید آنها را به فروش برساند.

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی ایران ادامه داد: تشکل های بخش کشاورزی برای ایجاد شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران، کار قشنگی انجام داده اند زیرا این شرکت می تواند فعالیت بازرگانی داخلی به ویژه فعالیت های بازرگانی خارجی آنها را منسجم و از ایجاد رقابت های منفی صادرات جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات نهاده های دامی توسط خود تشکل ها انجام شود

واردات نهاده های دامی توسط خود تشکل ها انجام شود