مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-24سياسي

زندگی امام علی(ع) بهترین فرهنگ زیستن برای جامعه است


کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ویژگی هایی مانند درایت و شجاعت امیرالمومنین علی(ع)، عنوان گرد: زندگی نخستین امام شیعیان، - ایسنا/یزد کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ویژگی هایی مانند درایت و شجاعت امیرالمومنین علی(ع)، عنوان گرد: زندگی نخستین امام شیعیان، بهترین فرهنگ زیستن را به جامعه نشان می دهد.

حجت السلام علی اکبر دشتی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: امام علی علیه السلام، القاب و اوصاف بسیاری دارد که هر کدام، به بُعدی از ابعاد والای شخصیت ایشان اشاره دارد و همچنین در علم و ادب و آگاهی جایگاه بی نظیری دارد.

وی افزود: به گونه ای منزلت حضرت علی(ع)، والا و گرانقدر است که پیامبر اکرم(ص) در حدیث معروف مَدینهُ العِلْم می فرمایند؛ من شهر علم و علی(ع) دروازه ی این شهر است.

این کارشناس فرهنگی، امیرالمومنین(ع) را انسانی در لباس ملک دانست و بیان کرد: امیرالمومنین علی(ع)، بزرگ مردی با جمیع اضداد است.

وی همچنین در رابطه با یاری گری آن حضرت، عنوان کرد: حضرت، آن قدر فداکار بود که روزی برای حمایت از مظلوم سر خود را در تنور برده و به خود می گوید: بچش مزه آتش را که این مزد کسی است که به ناتوانان بی توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی امام علی(ع) بهترین فرهنگ زیستن برای جامعه است

زندگی امام علی(ع) بهترین فرهنگ زیستن برای جامعه است