مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-24اقتصادي

نهاوند صاحب بازار روز می شود


شهردار نهاوند از احداث بازار روز در این شهر خبر داد و گفت: بازار روز جدید شهرداری نهاوند با 50 غرفه در مساحت 600 مترمربع با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند از احداث بازار روز در این شهر خبر داد و گفت: بازار روز جدید شهرداری نهاوند با 50 غرفه در مساحت 600 مترمربع با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

محمد حسین پور چهارشنبه 6 اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این بازار در چهارراه ابوذر کوچه حاج خدارحم با هزینه ای افزون بر 600 میلیون تومان احداث می شود، اظهار کرد: اجرای این موضوع هم در بحث درآمد و کسب وکار و معیشت این افراد که از این راه انجام می شود و هم در بحث زیباسازی سیمای شهری، کمک به تسهیل در تردد در مرکز شهر با توجه به حجم عبور و مرور و .

مورد اهمیت مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ایجاد روز بازارها حفظ حقوق شهروندی است، مطرح کرد: در این راستا شهرداری نهاوند تلاش دارد تا با احداث بازار روز کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد و شهروندان برای خرید، دسترسی آسان و بهتری داشته باشند.

حسین پور افزود: هر چند در قانون جمع آوری سد معبر تعریف شده اما بازار روز شهرداری که در حال شکل گیری است، در کنار پیاده راه سعدی که مرکزیت شهر را دارد، می تواند علاوه بر بهبود کسب وکار، به ساماندهی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوند صاحب بازار روز می شود

نهاوند صاحب بازار روز می شود