مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-24اقتصادي

رییس خانه صنعت یزد: تحقیق و توسعه راه حل مشکلات موجود در صنعت


تحقیق و توسعه راه حل مشکلات موجود در صنعت است و اصولا صنعت بدون تحقیق و توسعه در دنیای پیشرفته امکان رشد و پیشرفت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، سیدعلی اکبر کلانتر در هجدهمین نشست ستاد راهبری و مدیریت در این زمینه داشته و از تحقیق و توسعه به عنوان یک ابزار قدرتمند بهره برده است.

کلانتر با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از وضعیت تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی عنوان کرد: قشر جوان و فارغ¬التحصیل علاقه خاصی به فعالیت در واحدهای تحقیق و توسعه دارد ضمن اینکه تحریم¬ها نیز مزید بر علت شده و این انگیزه و علاقه را تقویت کرده است.

عضو هیات مدیره انجمن تحقیق و توسعه خانه صنعت یزد هم در این نشست اظهار داشت: بررسی¬های اولیه نشان می¬دهد که وضعیت واحدهای تحقیق و توسعه در استان به لحاظ کمی و کیفی مطلوب نبوده و با شاخص¬های توسعه فاصله دارد اما به این معنا نیست که در نوآوری و دانش بنیان مشکل داشته باشیم بلکه فقط در زمینه واحد تحقیق و توسعه دچار رکود هستیم.

علیرضا ذوالفقاری با بیان این که واحدهای تحقیق و توسعه باید بیش از پیش فعال شده و مشکلات را از درون واحد صنعتی و معدنی بررسی و رفع کنند افزود: از بین بیش از سه هزار واحد صنعتی کمتر از 50 واحد گواهی تحقیق و توسعه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه صنعت یزد: تحقیق و توسعه راه حل مشکلات موجود در صنعت

رییس خانه صنعت یزد: تحقیق و توسعه راه حل مشکلات موجود در صنعت