مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-24سياسي

مخدوش کردن شخصیت پیامبر برای مخدوش کردن چهره اسلام است


رییس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با اشاره به توهین دشمنان به پیامبر اکرم (ص) گفت: مخدوش کردن شخصیت پیامبر برای مخدوش کردن چهره اسلام است.

- کرمانشاه- رییس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با اشاره به توهین دشمنان به پیامبر اکرم (ص) گفت: مخدوش کردن شخصیت پیامبر برای مخدوش کردن چهره اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف دشمنان اسلام از خدشه دار کردن چهره و تخریب شخصیتی پیامبر اکرم (ص)، امامان، ائمه اطهار و رهبر معظم انقلاب مخدوش کردن چهره اسلام و ترویج اسلام هراسی در جهان است.

وی افزود: دشمنان با نشر شایعه و سرپوش نهادن بر حقایق اسلام و سیره پیامبر و امامان سعی در تحریف حقایق دارند، در این شایعه پراکنی ها مخدوش کردن چهره پیامبر اسلام و الگوهای تربیت شده ناب که در صدر آن حضرت علی (ع) قرار دارد بسیار دیده می شود.

رییس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه به روش های مقابله با هجمه های دشمنان اشاره کرد و گفت: در مقابله با حملات دشمن باید در راستای تبیین حقایق اسلام و معرفی چهره ها و الگوهای تربیت شده ناب در دین مبین اسلام کوشید تا از اسلام هراسی در جهان کاسته شود.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی در دنیای کنونی واقعیتی تلخ است، ادامه داد: وظیفه تمام مسلمان چه شیعه و چه سنی دفاع از حیثیت دین بوده و در این راستا نقش دانشگاه بسیار قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخدوش کردن شخصیت پیامبر برای مخدوش کردن چهره اسلام است

مخدوش کردن شخصیت پیامبر برای مخدوش کردن چهره اسلام است