مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-24اقتصادي

17 هزار واحد «مسکن ملی» در کرمانشاه ساخته می شود


مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: ساخت 9 هزار و 500 واحد مسکن ملی به استان ابلاغ شده که با تهیه زمین و سایر زیرساخت ها توانستیم این تعداد را به بیش از 17 هزار واحد افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود شریفی در آیین کلنگ زنی یک هزار و 64 واحد طرح اقدام ملی تعاونی کارکنان شهرداری که با حضور معاون را تامین کنیم.

وی افزود: در برنامه کوتاه مدت تمام زمین های راه و شهرسازی و نیز زمین هایی که امکان تغییر کاربری قانونی آن ها فراهم بود را احصا و از این محل توانستیم برخی پروژه های مسکن ملی را کلید بزنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: همچنین زمین هایی بودند که به دلیل مشکلات آماده سازی چندین سال رها شده بودند که این ها را نیز احصا و رفع مشکل کردیم و توانستیم زمین لازم برای ساخت پروژه 5 هزار واحدی بنیاد شهید، یک هزار و 300 واحدی ارتش و 600 واحدی ناجا را هم شروع کنیم.

وی گفت:با بیان اینکه در برنامه میان مدت فضاهای خالی شهر بررسی شد، اضافه کرد: تعاونی های مسکنی که چندین سال مشکل داشتند شناسایی شدند و در همین راستا دو زمین بزرگ در محدوده شهر که متعلق به وزارت دفاع و بنیاد مستضعفان بود را شناسایی کردیم.

شریفی افزود: با همکاری وزارت دفاع و بنیاد مستضعفان خوشبختانه ساخت و ساز در زمین 12 هکتاری وزارت دفاع شروع و مراحل شروع ساخت در زمین 47 هکتاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار واحد «مسکن ملی» در کرمانشاه ساخته می شود

17 هزار واحد «مسکن ملی» در کرمانشاه ساخته می شود