مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-24سياسي

نمایندگان 4 هزار پیشنهاد داشته اند/ ضرورت رسیدگی سریعتر به بودجه


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 4 هزار پیشنهاد درباره لایحه بودجه 1400 وجود دارد، گفت: با روند کنونی نمی توانیم لایحه بودجه را در 2 ماه جمع بندی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدمهدی مفتح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، گفت: نمایندگان پیشنهادات خود درباره لایحه بودجه را در موعد مقرر ارائه می کنند، هر چند ما ملزم نبودیم اما به روشی که هیات رییسه پیشنهاد داد، عمل کرده و علاوه بر اینکه پیشنهاد در سیستم و مانیتور ثبت شد، در یادداشتی نیز درج شده و به هیات رییسه دادیم که این موضوع خلاف آیین نامه است.

وی افزود: پیشنهادی در بند الحاقی 3 تبصره 8 ارائه کرده ام که این پیشنهاد چاپ شده بود و یادداشت نیز ارائه شده بود، در زمان رأی گیری امیرآبادی فراهانی مطرح کرد که اصل تبصره رأی گیری می شود، در حالی که اصل و بندهای الحاقی رأی گیری شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه آقایان در روز روشن و در برابر 270 نماینده خلاف آیین نامه عمل می کنند که پذیرفتنی نیست،اظهار داشت: باید در اجرای آیین نامه دقت کنید تا حق وکلای مردم تضعیف نشود.

مفتح تاکید کرد: از آنجایی که طبق روال عمل کردم، انتظار دارم فرصتی برای طرح پیشنهادم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان 4 هزار پیشنهاد داشته اند/ ضرورت رسیدگی سریعتر به بودجه

نمایندگان 4 هزار پیشنهاد داشته اند/ ضرورت رسیدگی سریعتر به بودجه