مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-24سياسي

ساخت مدل توسعه ای در دستور کار بسیج قرار دارد


مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه گفت: ساخت یک مدل توسعه برای استان در دستور کار قرار دارد که با توجه به ظرفیت ها و نقاط قوت استان این مدل توسعه به زودی رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ عین الله حاتمی پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی، اظهار کرد: مشکلاتی در جامعه وجود دارد و همه مسئولین به آن آگاه هستند و مجمع بسیجیان خراسان شمالی با استفاده از ظرفیت نخبگانی و احساس مشکلات و مسائل کشور درصدد رفع آنها بر آمده است.

وی گفت: در 42 سال انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیمی از جمله استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی، حضور و نقش آفرینی زنان در جامعه، حوزه پزشکی و سلامت و سایر حوزه های مختلف داشته ایم غیرقابل انکار است.

مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جهت گیری هایی را برای رفع مشکلات استفاده از فرصت ها و تهدیدها مشخص کرده اند.

وی گفت: کشور سرشار از ظرفیت های مادی و معنوی است که در صورت شناخت ظرفیت ها قطعاً شرایط بهتر خواهد شد و همه مردم با تکیه بر امید کشور را خواهیم ساخت.

سرهنگ حاتمی افزود: جهت حل مشکلات مردم نیاز به یک حلقه میانی و مردمی است که مجمع بسیجیان خراسان شمالی با تکیه بر این حلقه ها در همه شهرستان های خراسان شمالی 250 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدل توسعه ای در دستور کار بسیج قرار دارد

ساخت مدل توسعه ای در دستور کار بسیج قرار دارد