مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-24ورزشي

شهید شاخص ورزش مازندران در سال 1400 معرفی شد


شهید حسن فقیهی جویباری به عنوان شهید شاخص استان در جلسه کمیسیون تخصصی ستاد بزرگداشت هزار و 200 شهید ورزشکار مازندران که با حضور مسؤولان استانی برگزار شد، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی در جلسه کمیسیون تخصصی ستاد بزرگداشت هزار و دویست شهید ورزشکار مازندران که با حضور حجت الاسلام قلی پور، امام جمعه شهرستان بابلسر و استاد قشر بسیج جامعه ورزش استان، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، سرهنگ نوری مسؤول سازمان اقشاری سپاه کربلا، سرهنگ افشار مسؤول بسیج ورزشکاران، عسکری محمدیان رییس هیأت کشتی مازندران و دیگر مسؤولان برگزار شد، شهید حسن فقیهی جویباری به عنوان شهید شاخص استان در سال 1400 معرفی شد.

* افتخارات شهدا در شهرها مغفول نماند حجت الاسلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر در این مراسم گفت: میراث دار شهدا هستیم و اینکه می گوییم، قهرمانان واقعی شهدا هستند کلیشه ای نیست و این جمله یک اصل در جامعه ماست.

استاد قشر بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران در ادامه افزود: شهدای ما و افتخارات آنان در شهرها مغفول نماند و باید با برنامه ریزی صحیح، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

امام جمعه بابلسر بیان کرد: همان گونه که یک ورزشکار تلاش زیادی می کند تا به مدال برسد، شهدای ما نیز از سیم خاردارهای نفس عبور کردند تا مدال شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شاخص ورزش مازندران در سال 1400 معرفی شد

شهید شاخص ورزش مازندران در سال 1400 معرفی شد