مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-24اقتصادي

فارس در اجرای طرح نظارت بر مصرف گاز پیشتاز است


فارس با تشکیل ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی و انجام بازرسی های دقیق فنی با استفاده از دستگاه های دیجیتال و نیروهای متخصص، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: فارس با تشکیل ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی و انجام بازرسی های دقیق فنی با استفاده از دستگاه های دیجیتال و نیروهای متخصص، همچنان و در سومین سال پیاپی، پیشتاز طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز در کشور است.

غلامعباس حسینی بیان کرد: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز با هدف پیگیری اجرای بخشنامه معاون اول رییس جمهوری به وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسه ها و شرکت های دولتی مبنی بر لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز در راستای جلوگیری افت فشار و استمرار جریان گاز اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، او افزود: در این طرح ملی، تیم های کارشناسی کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی به صورت مستمر، مقدار و نحوه مصرف گاز و موتورخانه ها را رصد و تذکرات لازم، راهکارهای مصرف بهینه، صرفه جویی و مدیریت این نوع از انرژی را ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: در طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز که هرساله از نیمه دوم سال در استان اجرایی شد، از 27 هزار و 610 ساختمان، بازرسی و برای هزار و 807 ساختمان به دلیل رعایت نکردن حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در اجرای طرح نظارت بر مصرف گاز پیشتاز است

فارس در اجرای طرح نظارت بر مصرف گاز پیشتاز است