مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-24سياسي

ارائه خدمات فرهنگی و هنری در محلات حاشیه ای سنندج


برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی وهنری در دوناحیه منفصل شهری نایسر و ننله در شهر سنندج انجام گرفته است.

- امین مرادی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه شهر سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اجرای پروژه ها و طرح های مجزا از سوی دستگاه مشکلات این مناطق را حل نمی کند.

وی افزود: برای اجرای کارهای فرهنگی و رفع مشکلات در این مناطق باید از جزیره ای و موازی کاری عمل کردن دستگاه های مختلف جلوگیری شود.

رییس حوزه هنری استان کردستان رفع مشکلات این نواحی را نیازمند تدوین برنامه جامع و نقش آفرینی همه بخش ها براساس برنامه ریزی درست دانست و گفت: حوزه هنری با مشارکت سازمان امور اجتماعی وزارت راه و شهرسازی به هدف طراحی و اجرای برنامه های فوق العاده برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و سیاست ها و اولویت های ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار،توانمندسازی ساکنین سکونتگاه های نواحی منفصل شهری در 8 استان کشور از جمله کردستان  در محلات نایسرو ننله اقدام به برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به بازدید نماینده ولی فقیه از نایسر ادامه داد: براساس تأکید و دستور نماینده ولی فقیه در انجام برنامه های فرهنگی وهنری، توانمندسازی فرهنگی، هنری و اجتماعی با تأکید بر ظرفیت های محله در بین کودکان، نوجوانان و جوانان از مهم ترین برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فرهنگی و هنری در محلات حاشیه ای سنندج

ارائه خدمات فرهنگی و هنری در محلات حاشیه ای سنندج