مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-24سياسي

« نقاش» ی که « انیس» آزادی خواهان بود


انیس در زندان پاریس، پرسش های حیاتی و مهم بسیاری برایش مطرح شد و تلاش کرد ابتدا با تلاوت قرآن و آشنایی و بهره گیری از تفسیر صحیح آن و همچنین با خواندن صدها کتاب در موضوعات مختلف، - پاسخی برای ابهام ها و پرسش های خود بیابد.

او بیش از همه به اندیشه های عرفانی ابن عربی، امام خمینی(ره) و علامه اقبال لاهوری گرایش پیدا کرد.

پایگاه اطلاع رسانی جماران : خبر درگذشت انیس نقاش ، چهره سرشناس، پژوهشگر لبنانی و تحلیلگر مسائل استراتژیک، طی چند روز گذشته، رسانه ها و فضای مجازی منطقه را به صورت ویژه ای مورد تأثیر قرار داد.

صدها تصویر، یادداشت، مقاله، شعر و سرود و نثر و داستان و خاطره و گفتار افراد گوناگون و مؤثر جریان های سیاسی و جهادی، احزاب، انجمن ها و نهادهای جامعه مدنی از وی منتشر شد و همه یک صدا این شخصیت برجسته و سرشناس را ستودند و درگذشت او را خسرانی بزرگ برای ستمدیدگان و آزادی خواهان جهان و به ویژه محور مقاومت دانستند.

اما انیس نقاش که بود و چه کرد و چگونه می اندیشید؟ چگونه توانست با قدرت نرمی که از آن برخوردار بود، سر از پا نشناسد و اینگونه تک و تنها به میدان مبارزه رسانه ای، سیاسی، پژوهشی و علمی علیه قدرت های استعمارگر و اشغالگر برود و اردوگاهشان را چنین ناآرام کند؟ انیس نقاش در سال 1951 میلادی (1330شمسی) در بیروت چشم به جهان گشود و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« نقاش» ی که « انیس» آزادی خواهان بود

« نقاش» ی که « انیس» آزادی خواهان بود