مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-24اقتصادي

ایام آتی در حوزه حمل و نقل مسافر ایام درخشانی خواهد بود


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهاری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ایام آتی در حوزه حمل و نقل مسافر ایام درخشانی خواهد بود و با قطع زنجیره کرونا، - ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهاری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ایام آتی در حوزه حمل و نقل مسافر ایام درخشانی خواهد بود و با قطع زنجیره کرونا، مشکلات حل می شود.

داریوش باقرجوان امروز ششم اسفندماه در بیست و هشتمین کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای(حمل و نقل مسافر) کشور در کرمان اظهار کرد: صنعت حمل و نقل یک صنعت پشتیبان است که از مناسبات اقتصادی در حوزه تجاری، مناسبات اجتماعی و .

پشتیبانی می کند و مدیریت این بخش کار سختی است.

وی افزود: نمی توانیم جابه جایی ها را متوقف کنیم و این قطار شتابان در حال حرکت است و همه رانندگان در بهبود این فرآیندها نقش دارند.

باقرجوان با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل ما مناسب و کارآمد است، تصریح کرد: اولین اصل ایمنی در تردد است و باید حتما ایمنی در سفر تضمین شود و با شیوع کرونا، سلامت مردم اصل مهمی است و زنجیره ایمنی باید برقرار و زنجیره بیماری گسسته شود.

وی بیان کرد: اصول مشخص است و باید همه مسائل در جهت بهبود ایمنی در سفر و ترافیک و ایمنی جان افراد در شیوع کرونا مدنظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام آتی در حوزه حمل و نقل مسافر ایام درخشانی خواهد بود

ایام آتی در حوزه حمل و نقل مسافر ایام درخشانی خواهد بود