مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-24حوادث

پلیس: دستگیری یک انتحاری در عوارضی تهران-قم


این فرد با خود سلاح، جلیقه، مواد آتش زا و خرج هایی به همراه داشت که اگر به هدف خرابکارانه خود می رسید، انفجار سنگینی رخ می داد و تخریب های زیادی به دنبال داشت.

- رییس پلیس تهران بزرگ از بازداشت فردی خرابکار با جلیقه و ریموت انفجاری و سایر مهمات خبر داد که قصد داشت با هدایت معاندان خرابکاری ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی فرماندهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره بازداشت یک تروریست در عوارضی تهران - قم، اظهار کرد: فرد مذکور ایرانی بوده و خودرویی را از تهران دربست کرده و قصد خروج از تهران را داشت.

رییس پلیس تهران افزود: راننده خودرو مذکور که توسط این تروریست با سلاح مورد تهدید قرار گرفته بود کمک ارزشمندی به پلیس کرده و مأموران را متوجه این قضیه کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران متوجه شدند فرد مسافر حامل یک بمب انتحاری است و قصد خرابکاری را در چند نقطه از شهر تهران دارد و وی را در عوارضی تهران - قم متوقف کردند.

رحیمی ادامه داد: در ادامه مأموران راننده و عامل خرابکار را از خودرو خارج کردند و تیم چک و خنثی نیز در کمتر از 11 دقیقه به محل اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: دستگیری یک انتحاری در عوارضی تهران-قم

پلیس: دستگیری یک انتحاری در عوارضی تهران-قم