مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-24اقتصادي

یک میلیون اصله نهال در استان همدان غرس می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اعلام کرد: همزمان با هفته منابع طبیعی نزدیک به یک میلیون اصله نهال در این استان توزیع و غرس می شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اعلام کرد: همزمان با هفته منابع طبیعی نزدیک به یک میلیون اصله نهال در این استان توزیع و غرس می شود.

اسفندیار خزایی چهارشنبه 6 اسفندماه در جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، اظهار کرد: حدود 800 هزار اصله نهال صنوبر و 200 هزار نهال از نوع درختان جنگلی کم آب بر و مقاوم به کم آبی و اقلیم همدان غرس می شود.

وی شعار هفته منابع طبیعی امسال را همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: برنامه های هفته منابع طبیعی باید در راستای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود تا زمینه ای برای ابتلای مردم به کرونا نشود.

دبیر ستاد برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی استان همدان با بیان نقش رسانه ها، فضای مجازی و تبلیغات محیطی در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی گفت: باید برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و ترویجی، در راستای فرهنگسازی حفظ و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شود.

خزایی خاطرنشان کرد: برای تکریم از مقام شامخ و ایثارگری های تمامی شهدای سلامت و کادر زحمتکش درمان که در این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون اصله نهال در استان همدان غرس می شود

یک میلیون اصله نهال در استان همدان غرس می شود