مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-24سياسي

برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع)


در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع)، در کنار آمادگی میزبانی از زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی ویژه برنامه هایی برای این مناسبت تدارک دیده شده است.

- برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع) ایسنا/خراسان رضوی در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع)، در کنار آمادگی میزبانی از زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی ویژه برنامه هایی برای این مناسبت تدارک دیده شده است.

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه های ویژه ای از جمله قرائت زیارت امین الله، مدیحه سرایی، شعرخوانی، همخوانی گروه سرود گلدسته های حرم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی برای شب میلاد امام علی(ع) تدارک دیده شده است.

این مراسم 6 اسفند ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:10 تا 19:15 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزارخواهد شد.

در سالروز میلاد امام علی(ع) مصادف با هفت اسفند ماه، مراسمی با حضور شاعر آیینی حسین مودب، مداحی امیر عارف و محمد جعفرنژاد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی پیش بینی شده است که از ساعت 10:20 در رواق حضرت زهرا(س) آغاز خواهد شد.

در شب میلاد امام علی(ع) نیز زائران و مجاوران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق بزرگ امام خمینی(ره) از بیانات حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی بهره خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع)

برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع)