مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-24اقتصادي

بافندگان فرش رفاه معیشتی ندارند/هر کارگاه فرش، یک چاه نفت است


هر یک متر فرش 5 تا 20 بشکه نفت ارزآوری دارد؛ یعنی هر کارگاه فرش یک چاه نفت است، ولی متاسفانه حمایت نمی شود.

- مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف روستایی استان اصفهان مطرح کرد؛ بافندگان فرش رفاه معیشتی ندارند/هر کارگاه فرش، یک چاه نفت است هر یک متر فرش 5 تا 20 بشکه نفت ارزآوری دارد؛ یعنی هر کارگاه فرش یک چاه نفت است، ولی متاسفانه حمایت نمی شود.

مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف روستایی استان اصفهان گفت: هر یک متر فرش دست بافت 5 تا 20 بشکه نفت ارزآوری دارد؛ یعنی هر کارگاه فرش یک چاه نفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از اصفهان، علی شهبازی با گلایه از حمایت نشدن صنعت فرش دستباف، افزود: اگر فقط 10 درصد هزینه تبلیغات در حوزه نفت و غیره را به حوزه فرش اختصاص دهند، هر یک متر فرش 5 تا 20 بشکه نفت ارزآوری دارد؛ یعنی هر کارگاه فرش یک چاه نفت است، ولی متاسفانه حمایت نمی شود.

وی فرآیند فرش و موضوعات مرتبط با آن را به سه بخش قبل، حین و بعد از بافت تقسیم و اظهار کرد: مرحله قبل از بافت شامل 4 بخش متشکل از وزارت جهاد و کشاورزی، اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد و دارایی است که هر کدام باید وظایف خاصی را انجام دهند.

وی با تاکید بر اهمیت جنس مواد اولیه، طرح، نقش و ابزار آلات به عنوان زیر ساختی از فرش تصریح کرد: بخش مواد اولیه به طور مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافندگان فرش رفاه معیشتی ندارند/هر کارگاه فرش، یک چاه نفت است

بافندگان فرش رفاه معیشتی ندارند/هر کارگاه فرش، یک چاه نفت است