مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-24فرهنگي

امید به احیای سینماها در اکران نوروز 1400/ تجربه «فجر» موفق بود


غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه «بهمن سبز» با ارایه آماری از مخاطبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد که آمادگی اکران نوروزی 1400 را داریم.

- غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه بهمن سبز با ارایه آماری از مخاطبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد که آمادگی اکران نوروزی 1400 را داریم.

غلامرضا فرجی مدیر پخش بهمن سبز درباره استقبال مخاطبان از سینماهای حوزه هنری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار مهر گفت: همانگونه که پیش بینی می کردیم وضعیت استقبال مخاطبان بسیار خوب بود به طوری که طی 10 روز با عنایت به محدودیت ظرفیت سی درصدی، سینماهای ما در سراسر کشور میزبان بیش از 36 هزار مخاطب بودند.

وی افزود: حوزه هنری امسال با 25 سینما در 15 استان کشور میزبان مردم در جشنواره فجر بود و برای نخستین بار پردیس های سینمایی تازه تاسیس و مجهز عصر جدید گرگان و بهمن شهرکرد هرکدام با 5 سالن نمایش به روی مخاطبان بازگشایی و رسماً افتتاح شدند که ظرفیت خوبی را به ناوگان سینمایی بهمن سبز در سراسر کشور اضافه کردند تا بتوانیم ضمن افزایش گستره سالن ها و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های سینمایی، فاصله گذاری اجتماعی را راحت تر رعایت کنیم.

مدیر پخش بهمن سبز درباره میزان فروش سینماها در تهران گفت: در تهران نیز امسال سینما آفریقا را به زنجیره سینمایی خود اضافه کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به احیای سینماها در اکران نوروز 1400/ تجربه «فجر» موفق بود

امید به احیای سینماها در اکران نوروز 1400/ تجربه «فجر» موفق بود