مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-24اقتصادي

تعداد کیوسک های مطبوعاتی کرج سه برابر میانگین کشوری است


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر 370 کیوسک مطبوعاتی در مناطق مختلف کرج فعال است که این تعداد بیش از سه برابر میانگین کیوسک های مطبوعاتی در سایر کلانشهرهای کشور است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر 370 کیوسک مطبوعاتی در مناطق مختلف کرج فعال است که این تعداد بیش از سه برابر میانگین کیوسک های مطبوعاتی در سایر کلانشهرهای کشور است.

احمد خیری در گفت و گو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه مجوز فعالیت برای برخی از این کیوسک ها به پایان رسیده، بهره برداران باید جهت تمدید مجوز خود اقدامات لازم را انجام دهند چون در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته شاهد نقل و انتقالات غیر مجاز برخی از این کیوسک ها بوده ایم، افزود: طرح ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی کرج در دستور کار قرار گرفته و براساس آن بخشی از این دکه های مازاد به مناطق در حال توسعه کرج و حاشیه ای شهر منتقل می شوند و تعدادی هم به طور کامل جمع آوری خواهد شد.

خیری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ایجاد 20 جایگاه موقت توزیع میوه عید در کرج تأکید کرد: این جایگاه ها از 20 اسفند فعالیت خود را آغاز می کنند و تا فروردین ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کیوسک های مطبوعاتی کرج سه برابر میانگین کشوری است

تعداد کیوسک های مطبوعاتی کرج سه برابر میانگین کشوری است