مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-24سياسي

نهادینه فرهنگ نماز در جامعه مستلزم تحول جدی در نظام آموزشی است


امام جمعه یزد با اشاره به نقش اجتناب ناپذیر آموزه های دینی در توسعه همه جامعه، گفت: نهادینه کردن فرهنگ نماز و ارزش های قرآنی مستلزم تحول جدی در نظام آموزشی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در اجلاس استانی نماز که با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ نماز بین اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: نماز مسئله ای مهم است و نقش اجتناب ناپذیری در توسعه فرهنگی و دینی جامعه ایفا می کند.

وی اقامه نماز با دقت را کلید رهایی انسان از دست شیطان و هدایت به سمت تعالی دانست و افزود: احیای بیش از پیش فرهنگ نماز و قرآن در جامعه توجه به آموزه های دینی در آموزش و پرورش است.

امام جمعه یزد نهادینه سازی فرهنگ قرآنی را مستلزم تحول جدی در نظام آموزشی کشوری است، گفت: آموزه های دینی باید بیش از پیش در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه با بیان این که متأسفانه سند تحول آموزش و پرورش آن طور که باید به آموزش دینی و قرآنی توجه نکرده است، تصریح کرد: آموزش مسائل دینی از دوران ابتدایی نقش مهمی در تثبیت ارزش های دینی در روح وروان نسل جوان ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه فرهنگ نماز در جامعه مستلزم تحول جدی در نظام آموزشی است

نهادینه فرهنگ نماز در جامعه مستلزم تحول جدی در نظام آموزشی است