مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-24ورزشي

حضور 28 تیم فوتبال اردبیل در لیگ های فوتبال کشور


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: 28 تیم از استان اردبیل در لیگ های مختلف فوتبال و فوتسال کشور حضوری قدرتمندانه دارند.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: 28 تیم از استان اردبیل در لیگ های مختلف فوتبال و فوتسال کشور حضوری قدرتمندانه دارند.

صمد نوتاش در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال لیگ کشوری در مشگین شهر اظهار کرد: 14 تیم در مسابقات فوتسال لیگ کشوری که در مشگین شهر برگزار خواهد شد، حضور داشته و با هم رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: این مسابقات از چهار تا 11 اسفندماه به میزبانی مشگین شهر و اردبیل برگزار خواهد شد که سه تیم از استان اردبیل در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا میزبانی شایسته برای این مسابقات باشیم تا امکان رقابت تیم ها به ویژه سه تیم حاضر استان اردبیل در این مسابقات به وجود آمده و درخشش تیم های فوتسال را به نظاره بنشینیم.

نوتاش افزود: در حال حاضر 28 تیم از استان اردبیل در لیگ های کشوری حضور دارند و در ترنومنت های مختلف رقابت تنگاتنگی را با رقبا برای کسب موفقیت انجام می دهند.

وی توجه به تیم های حاضر در لیگ های کشوری را در کنار حمایت و پشتیبانی های مادی و معنوی یادآور شد و خاطر نشان کرد: از رؤسای شهرستان ها و همچنین مدیران و فرمانداران مناطق مختلف استان قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 28 تیم فوتبال اردبیل در لیگ های فوتبال کشور

حضور 28 تیم فوتبال اردبیل در لیگ های فوتبال کشور