مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-24سياسي

بیمارستان رضوی میزبان وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا


وبینار بین المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در روزهای هشتم و بیست و دوم اسفندماه به میزبانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می شود.

  - دکتر محمود شبستری، دبیر علمی این وبینار در نشست خبری که روز گذشته در بیمارستان رضوی مشهد برگزار شد، گفت: در سه سال گذشته، کنگره های جهانی قلب با حضور پزشکان و متخصصان برجسته از دانشگاه ها و انجمن های علمی بزرگ دنیا در این بیمارستان برگزار شده و امسال با توجه به محدودیت های کرونایی در سراسر جهان، کنگره قلب به صورت مجازی در قالب وبیناری دو روزه با همکاری انجمن TOBI ایتالیا برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این وبینار متخصصان داخلی و خارجی به ارائه و تبادل اطلاعات درباره آخرین و بروزترین تکنولوژی ها و روش های درمانی می پردازند.

به گفته دکتر شبستری، بیمارستان رضوی به عنوان میزبان برگزاری این وبینار در ایران، محل انجام تعداد از عمل های جراحی خواهد بود که به صورت زنده و ضبط شده، برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

حضور متخصصان 10 کشور جهان در ادامه دکتر افسانه محمدی، دبیر اجرایی وبینار، از بیماری های قلبی و عروقی به عنوان شایع ترین عامل مرگ و میر بیماران نام برد و افزود: بی تردید بیشتر بیماران قلبی تمایل به انجام اعمال کم تهاجمی تر دارند چرا که انجام عمل جراحی قلب باز برای برخی از بیماران ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رضوی میزبان وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا

بیمارستان رضوی میزبان وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا