مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-24سياسي

منتطر اوج روزهای گردشگری هستیم/ نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت ها


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری است گفت: منتظر اوج روزهای گردشگری پس از مهار کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر در حاشیه برپایی چهاردهمین نمایشگاه گردشگری تهران اظهار کرد: با وجود شرایط کرونا یی با حفظ پروتکل ها شاهد حضور پررنگ فعالان و تاسیسات گردشگری در نمایشگاه هستیم.

وی ادامه داد: حضور تاسیسات گردشگری اعم از شرکت سیاحتی و تله کابین در این نمایشگاه نقطه قوتی برای گردشگری همدان است و این دو مجموعه نیز سعی در معرفی هرچه بیشتر همدان دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: تشکل های حرفه ای گردشگری، جامعه هتلداران، انجمن دفاتر مسافرتی و راهنمایان گردشگری، شهر جهانی مبل و منبت و سفال، شهرداری همدان و ملایر از دیگر فعالان حوزه گردشگری حاضر در نمایشگاه هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضور بخش های عمومی، دولتی و خصوصی در این نمایشگاه الگوی خوب همکاری است افزود: امیدواریم با تداوم این همکاری و مهار کرونا شاهد اوج روزهای گردشگری باشیم و روز به روز صنعت گردشگری ما به سمت تعالی حرکت کند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان نیز گفت: این نمایشگاه از 5 تا 8 اسفند ماه برپاست که غرفه 170 متری همدان در سالن 35 با ترکیبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتطر اوج روزهای گردشگری هستیم/ نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت ها

منتطر اوج روزهای گردشگری هستیم/ نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت ها