مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-24سياسي

برگزاری نخستین نشست تخصصی استعمال دخانیات


نخستین نشست تخصصی استعمال به همت گروه پژوهشی علوم رفتاری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری مرکز تحقیقات کنترل دخانیات و انجمن زندگی بدون دخانیات برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین نشست تخصصی استعمال به همت گروه پژوهشی علوم رفتاری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری مرکز تحقیقات کنترل دخانیات و انجمن زندگی بدون دخانیات برگزار شد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان فارس در نخستین نشست از سلسله نشست های تخصصی استعمال دخانیات، که با استفاده از بستر فضای مجازی و به شکل وبینار برگزار شد، به معرفی گروه علوم رفتاری این معاونت پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاددانشگاهی فارس، دکتر مریم سروش با اشاره به زمینه تخصصی فعالیت گروه علوم رفتاری، بر لزوم توجه بیشتر به مقوله دخانیات به ویژه مصرف قلیان تاکید کرد.

سروش همچنین از ترسیم چشم انداز پنج ساله توسط گروه پژوهشی علوم رفتاری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس در حوزه مطالعاتی استعمال قلیان خبر داد.

در ادامه این نشست دکتر حسن آذری پور ماسوله، عضو کمیته آموزش و ارتقاء سلامت ستاد کنترل دخانیات گزارشی از وضعیت موجود استعمال دخانیات در ایران و جهان ارائه داد.

آذری پورماسوله ضمن اشاره به آمار بیماری ها و مرگ و میرهای ناشی از استعمال دخانیات با رویکرد سلامت محور پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین نشست تخصصی استعمال دخانیات

برگزاری نخستین نشست تخصصی استعمال دخانیات