مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-24بين الملل

بایدن در حال آماده سازی تحریم علیه روسیه است


در پی اتهام زنی واشنگتن به مسکو در خصوص حملات سایبری اخیر به شبکه های رایانه ای سازمان های مهم ایالات متحده، برخی منابع از تصمیم دولت بایدن برای تحریم روسیه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تلاش های آمریکا و کشورهای اروپایی در حمایت از الکسی ناوالنی   چهره مخالف و جنجالی روسیه و همچنین اتهام زنی های اخیر واشنگتن به روسیه درباره مشارکت در حملات سایبری به سازمان های آمریکایی، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در صدد آماده سازی تحریم هایی علیه مسکو است.

برخی منابع آگاه به روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفتند که این تحریم ها به حملات سایبری گسترده اخیر به شبکه های رایانه ای سازمان های آمریکایی مربوط می شود که واشنگتن مدعی است، روسیه در آن نقش داشته است.

طبق این گزارش، مقام های دولت بایدن همچنین درصدد توسعه اقدامات دفاعی هستند تا دسترسی روسیه و دیگر رقبای پیشرفته ایالات متحده به شبکه های فدرال و خصوصی آمریکا را دشوار سازند.

این منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود در خصوص هدف اصلی تحریم های دولت بایدن علیه روسیه تصریح کردند: اما هدف این اقدامات گسترده آن طور که مقام ها (دولت بایدن) می گویند، ابلاغ یک پیام گسترده تر است مبنی بر اینکه کرملین برای سالها از ابزار سایبری برای اجرای یکسری اقدامات علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در حال آماده سازی تحریم علیه روسیه است

بایدن در حال آماده سازی تحریم علیه روسیه است