مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-24دانش

می توانیم امکانات مان را در دسترس دانشجویان افغانستانی قرار دهیم


رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربری جهادانشگاهی مشهد با اشاره به پناسیل های این موسسه برای تبادلات علمی با دانشگاه های افغانستان گفت: در این رابطه ما می توانیم امکانات مان را در دسترس دانشجویان افغانستانی قرار دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربری جهادانشگاهی مشهد با اشاره به پناسیل های این موسسه برای تبادلات علمی با دانشگاه های افغانستان گفت: در این رابطه ما می توانیم امکانات مان را در دسترس دانشجویان افغانستانی قرار دهیم.

احمد افروغی شب گذشته در نشست همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی با دانشگاه های افغانستان که در هتل پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: ما در حال حاضر 2549 نفر دانشجو شاغل به تحصیل داریم و 11730 نفر ازمرکز ما فارغ التحصیل شدند.

وی همچنین ادامه داد: ما تاکنون در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات و در زمینه تکنولوژی و مواد، روابط عمومی، حقوق، مکانیک، زبان انگلیسی، گردشگری، گرافیک، ماشین افزار و .

در این 22 سال فعالیت مان دوره هایی برگزار کرده ایم.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد در خصوص پژوهشکده های فعال این موسسه بیان کرد: ما در حوزه های پژوهشی دارای پژوهشکده صنایع غذایی هستیم که این پژوهشکده صنایع غذایی دارای موافقت قطعی از وزارت علوم تحقیقات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم امکانات مان را در دسترس دانشجویان افغانستانی قرار دهیم

می توانیم امکانات مان را در دسترس دانشجویان افغانستانی قرار دهیم