مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-24اقتصادي

صدور 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت


تاکنون معادل 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا حسین زاده اظهار کرد: بانک ملی ایران در رابطه سرویس ها و خدماتی که ارائه می دهد در حال حاضر 92 درصد خدمات این بانک غیرحضوری ارائه می شود و از آنجا که روزانه معادل یک میلیون تراکشن داریم، 92 میلیون یا 92 درصد آن غیرحضوری است.

وی با بیان اینکه بانک ملی در زمینه تکنولوژی پیشرو است، گفت: 100 درصد منابع قرض الحسنه بانک تمام آن برای وام ازدواج پرداخت شده است.

در رابطه با کرونا از امسال نیز برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تکالیف و مبالغ چند هزار میلیاردی که بانک مرکزی به بانک ملی محول کرده بود را بخش عمده آن پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

مدیر عامل بانک ملی ادامه داد: با توجه به اینکه سال جاری سال جهش تولید نامگذاری شده بود، این بانک تمام منابع خود را برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بانک ها اختصاص داد.

از زمانی که نمایندگی ال جی و سامسونگ از کشورمان خارج شدند، تولید کنندگان لوازم خانگی را دعوت و سرمایه در گردش در اختیار آن ها قرار دادیم تا بتوانند تولید خود را ارتقا دهند.

حسین زاده با تاکید براینکه کشور هیچ کمبودی در کالاها ندارد، گفت: ممکن است به دلیل تورم کالاها گران باشد اما با وجود تحریم ها کمبودی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت

صدور 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت