مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-24حوادث

‍ کشف 40 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود 40 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهر کرمانشاه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود 40 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهر کرمانشاه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر توزیع گسترده مواد محترقه غیرمجاز توسط یک دستگاه وانت در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی صاحب این خودرو شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در شهرک دولت آباد کرمانشاه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام شده از وانت توقیفی، 40 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 500 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

جاویدان همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی و انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ خبر داد.

وی همچنین با یادآوری قطع شدن انشگتان دست یک نوجوان 14 ساله در جوانرود به خاطر ساخت مواد منفجره دست ساز، از خانواده ها خواست با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال بیشتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کشف 40 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه

‍ کشف 40 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه