مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-24ورزشي

قایقرانی کرمانشاه صاحب پیست کانوپولو می شود


رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: بزودی عملیات اجرایی احداث پیست قایقرانی کرمانشاه در مجموعه ورزشی 15 خرداد اجرایی می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: بزودی عملیات اجرایی احداث پیست قایقرانی کرمانشاه در مجموعه ورزشی 15 خرداد اجرایی می شود.

ناجی پیمان ضیایی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکلات زیرساختی قایقرانی در کرمانشاه، اظهار کرد: نداشتن یک پیست اختصاصی یکی از مشکلاتی است که قایقرانی کرمانشاه طی سالهای گذشته همواره با آن روبرو بوده است.

وی تصریح کرد: تا حدود یکسال پیش قایقرانان ما تمرینات خود را در دریاچه شهربازی کرمانشاه انجام می دادند، اما با خشک شدن دریاچه به منظور لایروبی آن، مجبور شدیم برای ادامه تمرینات به سراب نیلوفر کوچ کنیم.

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه اضافه کرد: علیرغم استعدادهای بسیار خوبی که قایقرانی کرمانشاه دارد و تعداد قابل توجهی ملی پوش که در این رشته داریم، اما متاسفانه نداشتن یک پیست استاندارد و استفاده از فضاهایی که مربوط به هیات نبود، مشکلاتی را پیش روی ما قرار می داد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان رایزنی کردیم و پیشنهاد دادیم قطعه ای از زمین مجموعه 15 خرداد را برای احداث یک پیست کانوپولو به هیات اختصاص دهند که مورد موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانی کرمانشاه صاحب پیست کانوپولو می شود

قایقرانی کرمانشاه صاحب پیست کانوپولو می شود