مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-24پزشكي

شیوع غیرمعمول کرونا در بستک و پارسیان/برخورد با شناورهای غیرمجاز ضرورت دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه کرونا در شهرستان های بستک و پارسیان شیوع غیرمعمولی داشته است، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هرمزگان با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه کرونا در شهرستان های بستک و پارسیان شیوع غیرمعمولی داشته است، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هرمزگان با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.

محمود حسین پور صبح امروز(ششم اسفندماه) در جریان بازدید از بندرشهیدحقانی بندرعباس، افزود: تاکنون در بندر شهید حقانی بندرعباس 4057، بندرپهل 2189 و در بندرچارک 1403 آزمایش کرونا گرفته شده و این طرح نباید بخاطر بی احتیاطی برخی افراد معدود زیر سوال رود.

وی با اشاره به طرح کنترل و ساماندهی سفرهای غیرضروری، خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح مقرر شده همه راه ها و فرودگاه های استان نیز تحت نظارت قرار گیرد که این موضوع تا دو هفته دیگر عملیاتی می شود.

حسین پور با اشاره به اینکه از همه مسافران پروازهای خارجی به بندرعباس، قشم و کیش هم آزمایش کرونا گرفته می شود، اظهار کرد: تاکنون با انجام 802 آزمایش، شش بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که ابتلاء دو نفر از آن ها به ویروس کرونای انگلیسی تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع غیرمعمول کرونا در بستک و پارسیان/برخورد با شناورهای غیرمجاز ضرورت دارد

شیوع غیرمعمول کرونا در بستک و پارسیان/برخورد با شناورهای غیرمجاز ضرورت دارد