مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-24سياسي

فرآیند اعطای تسهیلات به زلزله زدگان طولانی است/ بازدید 15 نماینده مجلس از سی سخت


تا پیش از شروع سال جدید باید تکلیف قراردادها، تسهیلات و فعالیت های مرتبط با مسکن آسیب دیدگان زلزله سی سخت برطرف شود و کمیسیون عمران تمام پیگیری ها برای تحقق این امر را دنبال خواهد کرد.

- اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به بازدید 15 تن از نمایندگان مردم از شرایط زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در مناطق مرکزی شهرستان سی سخت که واحدهای مسکونی مردم با اصول و استانداردهای مرتبط با سازه ساخته نشده بود، شاهد تخریب گسترده و خسارات مالی فراوان بودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازه واحدهای مسکونی که از استانداردهای سازه ای تبعیت کرده بودند، از زلزله جان سالم به در برده و خسارت چندانی ندیده است، اضافه کرد: مجموع این مشاهدات بیانگر آن است که استانداردها و دستورالعمل های ساخت مسکن باید بیش از گذشته جدی گرفته شود و استانداردهای مرتبط با اجرا نیز اجباری شود تا شاهد کاهش خسارات جانی و مالی در مخاطرات طبیعی باشیم.

*واحدهای مسکونی فرسوده روستایی آسیب فراوانی دیدند وی با اشاره به وضعیت نامطلوب واحدهای مسکونی روستایی مناطق زلزله زده افزود: متاسفانه واحدهای مسکونی مستقر در بافت فرسوده روستایی خسارات جدی را تجربه کردند و به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند اعطای تسهیلات به زلزله زدگان طولانی است/ بازدید 15 نماینده مجلس از سی سخت

فرآیند اعطای تسهیلات به زلزله زدگان طولانی است/ بازدید 15 نماینده مجلس از سی سخت