مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-24دانش

هنرِ ظریفِ رهایی از مسئولیت! / جستار هایی در باب تعلل احداث یک دانشگاه


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مستوره معتمد؛* تصور کنید یک روز وقتی توی صف لوبیا پلوی سلف ایستاده اید یا وقتی کنج اتاق کوچک، اما دوازده نفره خوابگاه کز کرده اید، - اما مطابق آنچه کانال استانداری سمنان منتشر کرده است، روز یکشنبه 9 آذر سال 99، یعنی پس از گذشت یک سال و نیم از جلسه قبل، مجددا جلسه ای با دستور کار واگذاری زمین برای آغاز ساخت و ساز دانشگاه جامع فرهنگیان با حضور هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان برگزار شد؛ این درحالی است که حمیدرضا کریم، رییس دانشگاه فرهنگیان در آبان 98 اعلام کرده بود که این زمین در مجاورت دانشگاه سمنان اختصاص یافته و با تملک زمین، کار راه اندازی این دانشگاه با ایجاد پردیس خواهران (الزهرا) آغاز شده است! در ادامه روز 4 آذر سال 99، یعنی شش روز قبل از برگزاری نشست 9 آذر 99، به سراغ محمد دستورانی، مدیر کل آموزش و پرورش سمنان رفتیم و از وی در خصوص معضل اصلی در احداث این دانشگاه پرسیدیم.

او در این زمینه، در بخشی از توضیحات خود اشاره کرد که در حال حاضر 10 هکتار زمین دریافتی آموزش و پرورش استان در قالب تفاهم نامه ای در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار داده شده است.

او همچنین به صراحت اظهار داشت که زمین در نظر گرفته شده برای احداث دانشگاه فرهنگیان استان سمنان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان 60 هکتار بوده که 10 هکتار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرِ ظریفِ رهایی از مسئولیت! / جستار هایی در باب تعلل احداث یک دانشگاه

هنرِ ظریفِ رهایی از مسئولیت! / جستار هایی در باب تعلل احداث یک دانشگاه