مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-24فرهنگي

کتاب «زنان مبارز» منتشر شد


کتاب «زنان مبارز» توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج منتشر شد.

- کتاب زنان مبارز در 252 صفحه توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، چاپ اول کتاب زنان مبارز به کوشش فائزه توکلی، زیر نظر معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در شمارگان 500 نسخه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در مقدمه ای که معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) بر این کتاب نوشته آمده است: آنچه پیش رو دارید، گوشه ای از خاطرات جذاب و خواندنی و در عین حال درس آموز ده نفر از بانوان مبارز و انقلابی است که با مشارکت متعهدانه و تحمل زندان، شکنجه و.

در راه پیروزی اسلام و برقراری حاکمیت الله به جای طاغوت، تحولی عظیم در میان جامعه به وجود آورده و رویکرد و نگرشی جدید را در تربیت اسلامی این قشر تأثیرگذار عرضه نمودند .

در پیشگفتاری که فائزه توکلی بر این کتاب نوشته نیز ضمن اشاره به محدودیت های مصاحبه با زنان مبارز، آمده است: سخن گفتن در باب تاریخ شفاهی زنان و مشکلات آنان به دلیل گستردگی و وسعت دامنه آن کار آسانی نیست و قطعا در اولین قدم ها با کاستی هایی روبرو خواهد بود که از جمله در مورد این پژوهش صادق است، اما در عین حال موجب خرسندی است که از اولین قدم هایی است که در این راه برداشته شده است و می تواند برای محققین دیگری که بخواهند در آینده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زنان مبارز» منتشر شد

کتاب «زنان مبارز» منتشر شد