مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-24دانش

آیین تجلیل از نخبگان جوان مازندران برگزار شد


آیین تجلیل از نخبگان جوان مازندران با حضور پرفسور کوروش نوذری ریاست دانشگاه مازندران، محمد آزادبخت رییس بنیاد نخبگان مازندران و جمعی از چهره های علمی و نخبگان استان در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

- ایسنا/مازندران آیین تجلیل از نخبگان جوان مازندران با حضور پرفسور کوروش نوذری ریاست دانشگاه مازندران، محمد آزادبخت رییس بنیاد نخبگان مازندران و جمعی از چهره های علمی و نخبگان استان در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

در ابتدای این آیین کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه این دانشگاه خانه همه نخبگان و فرهیختگان است اظهارکرد: مازندران استانی نخبه پروری در زمینه های جهاد و شهادت و همچنین در عرصه علم و فناوری است که جایگاه ویژه ای در کشور دارد اما قدردانی کمتری از نخبگان انجام می شود.

وی با بیان اینکه عرصه نخبگانی بسیار وسیع است خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ماموریت دانشگاه در زمینه آموزش، پژوهش، فرهنگ و تعاملات اجتماعی است، نخبگان این بخش ها مورد توجه و تجلیل قرار میگیرند.

رییس دانشگاه مازندران تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری برای ساختن تمدن ایرانی اسلامی تهیه و تدوین شده، جوانان نقش ویژه ای داشته و این گروه وظیفه سنگینی برای تمدن سازی مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از نخبگان جوان مازندران برگزار شد

آیین تجلیل از نخبگان جوان مازندران برگزار شد