مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:102021-02-24اقتصادي

نگاه شهرداری ایجاد تحول در شاهدیه با رویکرد حفظ میراث فرهنگی است


شهردار شاهدیه با بیان این که احیای بافت های تاریخی و رونق گردشگری از اهداف مهم شهرداری این شهر است، گفت: نگاه شهرداری اقدام برای ایجاد تحول در شهر با رویکرد حفظ میراث فرهنگی است و امسال در این باره تاکنون 11 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

- ایسنا/یزد شهردار شاهدیه با بیان این که احیای بافت های تاریخی و رونق گردشگری از اهداف مهم شهرداری این شهر است، گفت: نگاه شهرداری اقدام برای ایجاد تحول در شهر با رویکرد حفظ میراث فرهنگی است و امسال در این باره تاکنون 11 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

سیدعلی میرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از ورود جدی شهرداری به موضوعات گردشگری و میراثی خبر داد و با اشاره به انتساب اخیر برند تبدیل شاهدیه به شهر ملی نساجی سنتی ، گفت: در شاهدیه و خصوصاً محله گردفرامرز، صنعت نساجی در گذشته رواج چشمگیری داشته ولی هر چند شهرداری تاکنون فرصت ورود به این صنعت را نداشته، اما آماده همکاری در خصوص کمک به برندسازی این حوزه هستیم.

وی در خصوص طرح احیای آب انبار نصرت آباد نیز تصریح کرد: این طرح که قرار بود به بازارچه دائمی صنایع دستی شاهدیه تبدیل شود، در مرحله اجرا به واسطه ادعای اوقاف بر سر مالکیت بنا، متوقف شد.

میرنژاد افزود: البته درخواست ما در خصوص ارائه سند از سوی اوقاف و ادامه فعالیت به صورت مشارکتی بود که تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شهرداری ایجاد تحول در شاهدیه با رویکرد حفظ میراث فرهنگی است

نگاه شهرداری ایجاد تحول در شاهدیه با رویکرد حفظ میراث فرهنگی است